Darmowa wysyłka od 200 zł! Realizacja w 3 dni robocze lub w 1 dzień w usłudze ekspres!

Najczęściej zadawane pytania

Co oferuje sklep fotonaplotnie.pl?

Jest to miejsce w internecie, w którym można zamówić online za pomoca wygodnego kreatora personalizowany fotoobraz.

W naszej ofercie znajdują się różne kompozycje fotoobrazów na płótnie:

  • z jednego zdjęcia,
  • z wielu zdjęć jako kolaż zdjęć na jednym obrazie,
  • wieloczęściowe typu: dyptyk, tryptyk, czy poliptyk.

Z naszej oferty można również wybrać

Obrazy te drukujmy na papierze fotograficznym wysokiej jakości, oprawione są w nowoczesną ramę i zabezpieczone taflą szkła z PCV.

Ofertę zamyka drukowanie fotoplakatów oraz fototapet.

Jak zamówić fotoobraz z własnego zdjęcia?

Aby wydrukować fotoobraz z własnego zdjęcia, należy kliknąć w KUP OBRAZ lub KUP i wybrać interesujący nas produkt, wczytać przygotowane zdjęcie, a nasz kreator przeprowadzi Cię przez cały proces kompozycji obrazu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w 3 dni robocze, licząc od kolejnego dnia w którym nastąpiła zapłata za zamówienie.

Jeśli chcemy mieć fotoobraz szybciej, jest możliwość zamówienia realizacji w trybie ekspresowym. Wtedy zamówienie realizujemy w 1 dzień! Usługa ekspresowa jest dodatkowo płatna 50 zł za każdą sztukę fotoobrazu.

Do czasu realizacji należy doliczyć czas przewozu paczki pocztą kurierską DPD. Zwykle jest to 1 dzień roboczy, lecz w szczególnych wypadkach mogą to być 2 dni robocze.

Ile kosztuje wysyłka zamówienia w Polsce?

Wysyłka zamówienia o wartości do 200 zł, kosztuje 19 zł (na terenie Polski).

Każde zamówienie o wartości koszyka od 200 zł nagradzane jest darmową wysyłką (dotyczy tylko wysyłek na terenie Polski oraz przedpłaconych) niezależnie od ilości produktów w koszyku.

W przypadku płatności gotówką przy odbiorze (na terenie Polski), cena wysyłki wynosi 25 zł. Płatność gotówką przy odbiorze uniemożliwia skorzystanie z promocji darmowej wysyłki.

Jak zapłacić za zamówienie fotoobrazów?

Płatności można dokonać poprzez:

  • system transakcyjny Przelewy24 (najszbszy i polecany przez nas),  który umożliwia np. zapłacenie BLIK, kartą kredytową, bankomatową lub szybkim przelewem z wielu polskich banków. Ten rodzaj płatności możliwy jest tylko dla posiadaczy kont w polskich bankach i kont w złotówkach.
  • zwykły przelew bankowy (zamówienia z kraju i zagranicy),
  • kartą kredytową VISA / MasterCard również z banków zagranicznych.
  • oraz systemem płatności PayPal.
  • gotówką przy odbiorze do wartości zamówienia maksymalnie 300 zł.

Natychmiast po otrzymaniu wpłaty następuje realizacja zamówienia o czym poinformujemy Państwa wiadomością e-mail.

Czy można zapłacić gotówką przy odbiorze?

Tak, jest możliwość zapłaty gotówką przy odbiorze dla paczek w Polsce, których wartość nieprzekracza 300 zł. Koszt wysyłki w Polsce wynosi w tym wypadku 25 zł.

Skorzystanie z tej opcji uniemożliwia skorzystanie z promocji darmowej wysyłki.

Jaki plik zdjęcia jest odpowiedni aby wydrukować fotoobraz?

Obowiązkowym formatem zapisu wczytywanego pliku graficznego do kreatora to JPG w sRGB i rozdzielczości każdego z boków nie mniejszej niż 800 pikseli.

Optymalne są wymiary szerokości i wysokości mieszczące się ramach od 3000 do 6000 pikseli (czyli oryginalne pliki ze smartfona lub aparatu fotograficznego). Taka rozdzielczość i waga pliku jest optymalna, aby uzyskać bardzo dobrej jakości druk fotoobrazu.

Co zrobić gdy kreator odrzuca zdjęcie?

Pliki zdjęć wczytywanych do systemu powinny mieścić się w ramach jakościowych i wielkościowych. Jeśli plik ze zdjęciem jest mniejszy niż 800 x 800 pikseli, to system odrzuci takie zdjęcie ze względu na niską rozdzielczość. Rozwiązaniem jest użycie oryginalnego pliku zdjęcia z aparatu fotograficznego lub smartfona.

Plik JPG nie może być też za duży (np. 10.000 pikseli), ponieważ system serwerowy nie będzie mógł przetworzyć takiego pliku zdjęcia, pokazując także komunikat o błędzie. Rozwiązaniem jest zmniejszenie rozdzielczości pliku w programie graficznym i ponowne zapisanie pliku.

Plik nie może być zapisany w innej przestrzeni barwnej niż RGB (np. CMYK), co skutkuje zmianami w kolorach. Rozwiązaniem jest konwersja na RGB i ponowne zapisanie pliku w programie graficznym.

Plik nie może być zapisany w innym formacie niż JPG (np. PDF). Rozwiązaniem jest zapisanie pliku w programie graficznym do formatu JPG.

Co zrobić, aby wydrukować zdjęcie pomimo tego, że jest za małe?

Przy niskiej rozdzileczości istnieje duże prawdopodobieństwo, że wydrukowany produkt będzie miał druk niskiej jakości, rozmazany, ziarnisty przez co Klient może nie być zadowolony z końcowej jakości.

Jeśli chcecie Państwo wydrukować obraz ze zdjęcia niskiej jakości, należy kontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta na e-mail: biuro@fotonaplotnie.pl i dołączyć plik zdjęcia do wiadomości. Także prosimy określić produkt, podać jego parametry jakim są Państwo zainteresowani oraz kontakt telefoniczny do siebie. Ocenimy przydatność zdjęcia do druku i odpowiemy, czy zdjęcie nadaje się do wydruku.

Jakie parametry obrazu są dostępne podczas składania zamówienia?

System online jest tak przygotowany, aby zamawiający mógł samodzielnie dobierać odpowiadające mu parametry fotoobrazu. Po wybranu rodzaju fotoobrazu, system przechodzi do przyjaznego i przejrzystego Kreatora obrazu. W nim po kolei można edytować następujące parametry fotoobrazu:

  • Rodzaj płótna (płótno standardowe, premium matowe oraz premium lux satynowe).
  • Kształt obrazu i wzór kolażu (obraz w poziomie, pionie, kwadracie czy panoramie oraz wzór podziału kolażu zdjęć).
  • Rozmiar obrazu i wczytywanie oraz kadrowanie zdjęć (rozmiary standardowe oraz niestandardowe, wgrywanie zdjęć z plików i ich kadrowanie).
  • Sposób łączenia zdjęć (w przypadku kolażu zdjęć ustawianie odstępów pomiędzy zdjęciami).
  • Sposób kolorowania linii (do wyboru kolory linii, które oddzielają zdjęcia w kolażu).
  • Grubość obrazu (do wyboru grubość blejtramy na którą naciągnięte zostanie płótno obrazu lub jej brak).
  • Kolor ramki przy obrazach w ramce
  • Kolor i grubość passe-partout
  • Efekty artystyczne (obraz można poddać cyfrowym efektom artystycznym aby symulowały inne techniki fotograficzne lub malarskie, takie jak: fotografia czarno biała, sepia).
  • Usługi dodatkowe (jest dostępna usługa dodatkowa takie jak edycja zdjęcia, gdzie poprawiamy jasność, kontrast, ostrość, nasycenie barwami).

Czy można zamówić fotoobraz w wymiarach innych, niż widoczne na stronie?

W kreatorze są dostępne wszystkie możliwe opcje. Jeśli jakiegoś rozmiaru nie można uzyskać w kreatorze, to znaczy, że nie ma takiej możliwości.

  • Fotoobrazy na płótnie canvas drukowane na płótnie zamawiane z własnego zdjęcia format dowolny, mieszczący się w zakresie od 30 x 30 cm do 140 x 100 cm (zmiana co 10 cm).
  • Natomiast fotoobrazy w ramach z passe-partout mogą być w rozmiarach od 30 x 30 do 100 x 70 cm.
  • Fotoplakaty od 30 x 30 cm do 100 x 70 cm.

Czy można wydrukować wieloczęściowy fotoobraz typu tryptyk?

Istnieje możliwość wydrukowania ze swojego zdjęcia obrazów na płótnie składających się z 2, 3 a nawet 9 części. Jest to Fotoobraz na płótnie wieloczęściowy.

Czy jest darmowa wysyłka lub rabat przy zamówieniu większej ilości obrazów?

Tak! Każde zamówienie o wartości koszyka minimum 200 zł nagradzane jest darmową wysyłką (dotyczy tylko wysyłek na terenie Polski w całości opłaconych przelewem, wartość rabatu to 19 zł za każdą paczkę).

Czy w formularzu zamówienia trzeba wypełnić wszystkie dane?

Aby zamówienie zostało prawidłowo przyjęte i zrealizowane, należy wypełnić wszystkie pola. Jedynie numer NIP jest nieobowiązkowy, jego brak będzie skutkował wystawieniem faktury VAT bez wpisania tego numeru. Należy wpisywać poprawne dane uważnie, gdyż złe wpisanie danych może utrudnić realizację zamówienia i tym samym wydłużyć czas realizacji.

Czy można złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?

Aby zamówienie doszło do skutku, Klient musi zaakceptować Regulamin zamówień. Bez tego nie jest możliwe realizowanie zamówień.

Jak wysyłamy fotoobrazy?

Wszystkie zamówienia w Polsce, wysyłamy tylko firmą kurierską DPD. Z racji dużych gabarytów obrazów największych fotoobrazów, nie wysyłamy obrazów Pocztą Polską ani do paczkomatów (nie ma tak dużych skrzynek). 

Czy przesyłka produktu jest dobrze zabezpieczona?

Tak, każdy obraz na płótnie w przesyłce jest zabezpieczony grubą folią bąbelkową wewnątrz, a całość zapakowana jest do grubego pudełka z tektury falistej 5-warstwowej.

Plakaty zabezpieczone są foią bąbelkową i umieszczone w tekturowej tubie.

Co zrobić jeśli przesyłka została uszkodzona?

Jeśli otrzymałeś przesyłkę i podejrzewasz, że przesyłka może być uszkodzona, koniecznie poproś o rozpakowanie przesyłki w obecności kuriera. Jeśli przesyłka okaże się uszkodzona, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody.

Następnie skontaktuj się z nami wysyłając maila z tą informacją o szkodzie oraz skan/zdjęcie podpisanego protokołu szkody na adres: biuro@fotonaplotnie.pl podając w tytule numer zamówienia, a my jak najszybciej wykonamy i wyślemy Twoje zamówienie ponownie.

Uwaga - bardzo ważne! Jeśli uszkodzenie przesyłki i produktów zauważyłeś już po odejściu kuriera i nie posiadasz podpisanego protokołu szkody, reklamacja uszkodzenia nie zostanie uznana.

Co zrobić jeśli produkt jest inny niż w zamówieniu lub ma wady?

Po rozpakowaniu przesyłki sprawdź czy produkt, który został dostarczony jest zgodny z zamówieniem lub czy odpowiada zamówionym parametrom technicznym.

Jeśli uznasz, że brakuje elementów, coś jest nierówno przycięte, rozmiar jest inny, obraz odwrócony itd., koniecznie skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na adres: biuro@fotonaplotnie.plWykonaj zdjęcia niepoprawnych elementów produktu celem dokonania dokumentacji i możliwości dokonania oceny uznania reklamacji i dołącz je do wiadomości. Produkt nie może być używany oraz posiadać śladów zniszczenia.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, niezwłocznie wyślemy poprawiony produkt, lub dokonamy zwrotu pieniędzy.

Czy można złożyć zamówienie z wysyłką poza granice Polski?

Nie wysyłamy fotoobrazów poza granicę Polski. 

Czy można odebrać produkt osobiście?

Nie ma możliwości odbioru osobistego. Wszystkie zamówienia dostarcza firma kurierska DPD.

Czy są wysyłane informację o statusie zamówień?

Na podany przez Klienta adres e-mail będą wysłane wiadomości na bieżącą informujące o statusie zamówienia.

Pierwsza wiadomość zostanie wysłana podczas przyjęcia zamówienia, następna gdy otrzymamy płatność (wtedy dołączona jest również elektroniczna faktura VAT), trzecia gdy obraz zostanie wysłany do Klienta wraz z numerem listu przewozowego kuriera. Ostatnią wiadomością po kilku dniach jest prośba o wystawienie nam oceny. :)

Inne pytanie?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez wypełnienie formularza kontaktowego, który znajduje się w dziale Kontakt. Również istnieje możliwość kontaktu poprzez wysłanie do nas wiadomości e-mail na adres biuro@fotonaplotnie.pl.

Fotonapłótnie dba o Twoją prywatność!

Nasza strona korzysta z plików cookies, które pomagają zapewnić Ci bezpieczne i komfortowe warunki podczas wizyt na naszej stronie. Dzięki plikom cookies możemy zrozumieć Twoje potrzeby i dopasować treść reklam do Twoich zainteresowań.

Będziemy wdzięczni jeśli zaakceptujesz wszystkie pliki cookies, jednak nie jest to konieczne do korzystania ze strony. Możesz rozwinąć zakładkę Ustawienia plików cookies i dostosować swoje zgody do potrzeb.

Szczegółowe informacje ma temat plików cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Prywatność użytkownika

Nasza strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy zapewnić Ci bezpieczne i komfortowe warunki podczas wizyt na naszej stronie. Pomagają nam one również zrozumieć Twoje potrzeby, w tym dopasować treść reklam do Twoich zainteresowań. Więcej informacji

Cookies techniczne
Zawsze aktywne

To dzięki nim nasza strona działa prawidłowo. Techniczne pliki cookies są niezbędne, aby nasza strona mogła prawidłowo funkcjonować. Służą one do zapewnienia Twojego bezpieczeństwa, utrzymania sesji oraz odpowiedniego wyświetlania strony.

Cookies analityczne

To dzięki nim dostosowujemy stronę do Twoich potrzeb! Analityczne pliki cookies pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób zachowujesz się na naszej stronie, w tym zapamiętać Twoje preferencje, indywidualne ustawienia i wybory. Na tej podstawie wiemy jak ulepszyć naszą stronę i jak rozbudowywać naszą ofertę.

Cookies marketingowe

To dzięki nim dostajesz spersonalizowane reklamy! Cookies marketingowe stosujemy w celu doboru i wyświetlenia Tobie odpowiednich reklam produktów, które mogą Ci się przydać. Reklamy te wyświetlamy zarówno na naszej stronie jak i na stronach naszych Partnerów w oparciu o Twoje zachowania na naszej stronie.