Termin realizacji do 4 dni roboczych. Zamawiając usługę ekspres, wykonamy twój obraz w 1 dzień! 

+48 508 646 553
(0 pozycji)

Najczęściej zadawane pytania

Co oferuje serwis internetowy fotonaplotnie.pl?

Jest to miejsce, w którym można zamówić personalizowany cyfrowo drukowany obraz na płótnie. Stosujemy wyłącznie wysokiej klasy płótna z domieszką naturalnej bawełny. W naszej ofercie znajdują się różne kompozycje fotoobrazów pojedynczych, jako kolaż zdjęć, wieloczęściowe: dyptyk, tryptyk, czy poliptyk. Istnieje również możliwość składania zamówień nietypowych. 

Z naszej oferty można również wybrać fotoobraz w ramie passe-partout oraz fotokolaż w ramie passe-partout. Obrazy te drukujmy na papierze fotograficznym wysokiej jakości, oprawione są w nowoczesną ramę i zabezpieczone taflą szkła. 

 

 Jak mogę zamówić obraz z własnego zdjęcia?

Aby wydrukować fotoobraz z własnego zdjęcia, należy z poziomu strony głównej przejść do KREATORA OBRAZU wybrać interesujący nas produkt, wczytać przygotowane zdjęcie, a nasz kreator przeprowadzi Cię przez cały proces kompozycji obrazu.

Innym sposobem na złożenie zamówienia jest po prosty kliknięcie w przycisk „Złóż Zamówienia lub Zamów”, który znajduje się w kilku miejscach na Stronie głównej i na podstronach serwisu. 

Z tych miejsc również zostaniemy przekierowani do naszego kreatora.  

Jeśli sprawia Ci to trudność po prostu zadzwoń do nas lub prześlij nam swoje zdjęcie, a my zajmiemy się resztą. 

 

Czy przesyłka produktu jest odpowiednio zabezpieczona?

Tak, każdy obraz na płótnie w przesyłce jest zabezpieczony grubą folią bąbelkową wewnątrz, a całość zapakowana jest do grubego pudełka z tektury falistej 5-warstwowej.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności można dokonać w chwili obecnej poprzez przelew bankowy, płatność za pobraniem, jak również poprzez system transakcyjny Przelewy24, który umożliwia np. zapłacenie kartą kredytową, bankomatową lub szybkim przelewem. Następną metodą umożliwiającą dokonanie płatności to PayPal, szczególnie wygodny dla zamówień zagranicznych. Natychmiast po otrzymaniu wpłaty następuje realizacja zamówienia o czym poinformujemy Państwa wiadomością e-mail. 

 

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak jest taka możliwość, aby zapłacić za złożone zamówienie przy odbiorze. 

 

Co zrobić, aby plik zdjęcia wgrał się bez kłopotu?

Optymalnymi parametrami dla wgrywanych zdjęć jest ich format JPG, rozmiary szerokości i wysokości mieszczące się ramach od 2000 do 5000 pikseli oraz wadze plików ok. 3 do 6 MB. Taka rozdzielczość i waga pliku jest optymalna, aby uzyskać bardzo dobrej jakości druk fotoobrazu.

 

Dlaczego system nie wczytuje mojego zdjęcia?

Pliki zdjęć wczytywanych do systemu powinny mieścić się w ramach jakościowych i wielkościowych. Jeśli plik ze zdjęciem jest mniejszy niż 1000 x 1000 pikseli, to system odrzuci takie zdjęcie ze względu na niską rozdzielczość pokazując odpowiedni komunikat. Plik ze zdjęciem nie może być też za duży, ponieważ system serwerowy nie będzie mógł przetworzyć takiego pliku zdjęcia, pokazując także komunikat o błędzie. Plik ze zdjęciem zapisany jest w innym formacie niż JPG.

 

Co zrobić jeśli nadal nie mogę wgrać pliku?

Jeśli nadal występuje problem z wgraniem pliku, proszę o kontakt poprzez wysłanie na e-mail na adres: biuro@fotonaplotnie.pl.

 

Co mam zrobić, jeśli mój plik zdjęcia jest niskiej jakości, a mimo tego chcę drukować fotoobraz?

Aby zagwarantować Państwu najwyższą jakość, system nie wczyta zdjęcia, jeśli ono ma rozdzielczość mniejszą niż 1 mln pikseli (bok zdjęcia ma poniżej 1000 pikseli). Przy rozdzielczości niższej niż 1 megapiksel istnieje duże prawdopodobieństwo, że wydrukowany produkt będzie miał nadruk niskiej jakości, rozmazany, ziarnisty przez co Klient może nie być zadowolony z końcowej jakości. Jeśli jednak taka sytuacja się zdarzy, że chcecie Państwo wydrukować obraz ze zdjęcia niskiej jakości, należy kontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta na e-mail: biuro@fotonaplotnie.pl i dołączyć plik zdjęcia do wiadomości. Także prosimy określić produkt, podać jego parametry jakim są Państwo zainteresowani oraz kontakt telefoniczny do siebie. Ocenimy przydatność zdjęcia do druku i do 48 godz. otrzymają Państwo od nas informację, czy zdjęcie nadaje się do wydruku.

 

Czy mogę samodzielnie edytować parametry obrazu podczas zamówienia?

Tak, system fotonaplotnie.pl jest tak przygotowany, aby zamawiający mógł samodzielnie dobierać odpowiadające mu parametry fotoobrazu. Po wybranu rodzaju fotoobrazu jakim Klient jest zainteresowany (do wyboru: Fotoobraz pojedynczy, fotoobraz kolaż zdjęć lub fotoobraz wieloczęściowy), system przechodzi do przyjaznego i przejrzystego Kreatora obrazu. W nim po kolei można edytować następujące parametry fotoobrazu:

  • Rodzaj płótna (płótno matowe classic, matowe premium oraz najlepsze satynowe exclusive).

  • Kształt obrazu i wzór kolażu (obraz w poziomie, pionie, kwadracie czy panoramie oraz wzór podziału kolażu zdjęć).

  • Rozmiar obrazu i wczytywanie oraz kadrowanie zdjęć (rozmiary standardowe oraz niestandardowe, wgrywanie zdjęć z plików i ich kadrowanie). 

  • Sposób łączenia zdjęć (w przypadku kolażu zdjęć ustawianie odstępów pomiędzy zdjęciami).

  • Sposób kolorowania linii (do wyboru kolory linii, które oddzielają zdjęcia w kolażu).

  • Rodzaj ramy obrazu (do wyboru grubość blejtramy na którą naciągnięte zostanie płótno obrazu lub jej brak).

  • Sposób zadrukowania boków obrazu (można zadrukować boki obrazu odbiciem lustrzanym tego co jest na froncie).

  • Efekty artystyczne (obraz można poddać cyfrowym efektom artystycznym aby symulowały inne techniki fotograficzne lub malarskie, takie jak: fotografia czarno biała, sepia, malarstwo olejne, kredki pastelowe czy obraz w stylu pop-art).

  • Usługi dodatkowe (w przypadku fotoobrazów pojedynczych są dostępne usługi dodatkowe takie jak retusz zdjęcia podstawowy lub zaawansowany).

 

Czy mogę zamówić obraz o innych wymiarach niż kreator pozwala?

Obrazy drukowane na płótnie zamawiane z własnego zdjęcia format dowolny, mieszczący się w zakresie od 30 x 30 cm do 140 x 90 cm ( co 10 cm).

 

Czy mogę wydrukować obraz ze swojego zdjęcia jako wieloczęściowy np. dyptyk lub tryptyk?

Istnieje możliwość wydrukowania ze swojego zdjęcia obrazów na płótnie składających się z 2, 3 a nawet 5 części. 

 

Czy zamawiając kilka tych samych kopii produktów, otrzymam rabat?

W przypadku zamówienia jednorazowo więcej niż 1 szt. tego samego produktu, Klient może otrzymać stosowny rabat. W tym przypadku prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

 

Dlaczego wpisując foto-obraz.com.pl jestem przekierowany na stronę fotonaplotnie.pl?

Adres www.foto-obraz.com.pl jest adresem alternatywnym serwisu fotonaplotnie.pl, tym samym przekierowuje użytkownika na główny serwis.

 

Czy w formularzu zamówienia muszę wypełnić wszystkie dane?

Aby zamówienie zostało prawidłowo przyjęte i zrealizowane, należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką na ich końcu. Jedynie numer NIP jest nieobowiązkowy i tym samym jego brak będzie skutkował wystawieniem faktury VAT bez wpisania tego numeru. Należy wpisywać poprawne dane uważnie, gdyż złe wpisanie danych może utrudnić realizację zamówienia i tym samym wydłużyć czas realizacji.

 

Czy mogę złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?

Aby zamówienie doszło do skutku, Klient musi zaakceptować Regulamin zamówień.

 

Dlaczego nie mogę wybrać przesyłki przez Pocztą Polską?

Nie przewidujemy wysyłania obrazów Pocztą Polską ze względu na długi czas przesyłki oraz brak kontroli nad losem przesyłki. Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską DPD.

 

Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granice Polski?

W chwili obecnej w systemie nie realizujemy zamówień, które posiadają adres wysyłki poza terytorium Polski. W tym przypadku prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

 

Czy mogę odebrać produkt osobiście?

W chwili obecnej wszystkie złożone zamówienia dostracza firma kurierska DPD.

 

Czy dostanę informację potwierdzającą złożenie zamówienia?

Na podany przez Klienta adres e-mail będą wysłane wiadomości na bieżącą informujące o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana podczas przyjęcia zamówienia, następna gdy otrzymamy płatność, trzecia gdy obraz zostanie wysłany do Klienta wraz z numerem listu przewozowego kuriera.

 

Chcesz zadać inne pytanie?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez wypełnienie formularza kontaktowego, który znajduje się w dziale Kontakt. Również istnieje możliwość kontaktu poprzez wysłanie do nas wiadomości e-mail na adres biuro@fotonaplotnie.pl, jak również proponujemy kontakt telefoniczny pod numerem tel. 508 646 553, czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-17.00.

Pozostań z Nami w kontakcie

zapisz się do newslettera

W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies - więcej informacji na ten temat znajdziesz w polityce prywatności.