+48 508 646 553
(0 pozycji)

Najczęściej zadawane pytania

Co oferuje serwis internetowy fotonaplotnie.pl?

Jest to miejsce w internecie, w którym można zamówić personalizowany obraz na płótnie drukowany cyfrowo na płótnach canvas syntetycznych jak i tych wysokiej klasy z domieszką naturalnej bawełny. 

W naszej ofercie znajdują się różne kompozycje fotoobrazów: z jednego zdjęcia, z wielu zdjęć jako kolaż zdjęć na jednym obrazie i wieloczęściowe typu: dyptyk, tryptyk, czy poliptyk

Z naszej oferty można również wybrać fotoobraz w ramie passe-partout oraz fotokolaż w ramie passe-partout. Obrazy te drukujmy na papierze fotograficznym wysokiej jakości, oprawione są w nowoczesną ramę i zabezpieczone taflą szkła z PCV.

Ofertę zamyka drukowanie fotoplakatów oraz fototapet

Jak mogę zamówić obraz z własnego zdjęcia?

Aby wydrukować fotoobraz z własnego zdjęcia, należy wejść w ZAMÓW OBRAZ lub ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE i wybrać interesujący nas produkt, wczytać przygotowane zdjęcie, a nasz kreator przeprowadzi Cię przez cały proces kompozycji obrazu.

Jeśli sprawia Ci to trudność po prostu zadzwoń do nas lub prześlij nam swoje zdjęcie, a my zajmiemy się resztą.

Ile dni trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy w 3 dni robocze licząc od kolejnego dnia w którym nastąpiła zapłata za zamówienie.

Jeśli chcemy mieć fotoobraz szybciej, jest możliwość zamówienia realizacji w trybie ekspresowym. Wtedy zamówienie realizujemy w 1 dzień! Usługa ekspresowa jest dodatkowo płatna 50 zł za każdą sztukę fotoobrazu.

Do czasu realizacji należy doliczyć czas przewozu paczki pocztą kurierską DPD. Zwykle jest to 1 dzień roboczy, lecz w szczególnych wypadkach mogą to być 2 dni robocze.

Czy przesyłka produktu jest odpowiednio zabezpieczona?

Tak, każdy obraz na płótnie w przesyłce jest zabezpieczony grubą folią bąbelkową wewnątrz, a całość zapakowana jest do grubego pudełka z tektury falistej 5-warstwowej.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności można dokonać w chwili obecnej poprzez przelew bankowy, płatność przy odbiorze, lecz najprościej i najszybciej poprzez system transakcyjny Przelewy24, który umożliwia np. zapłacenie kartą kredytową, bankomatową lub szybkim przelewem z wielu polskich banków. Ten rodzaj płatności możliwy jest tylko dla posiadaczy kont w polskich bankach.

Kolejną metodą umożliwiającą dokonanie płatności to PayPal, szczególnie dla zamówień zagranicznych. gdyż posiadając konto w banku zagranicznym, to właśnie PayPal umożliwia opłacenie za zamówienie.

Ostatnią metodą płatności jest płatność przy odbiorze paczki u kuriera. Ten rodzaj płatności dostępny jest tylko dla wysyłek na terenie Polski.

Natychmiast po otrzymaniu wpłaty następuje realizacja zamówienia o czym poinformujemy Państwa wiadomością e-mail.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak jest taka możliwość, aby zapłacić za złożone zamówienie przy odbiorze. Należy tą opcję wybrać przy składaniu zamówienia. Możliwość ta działa tylko dla wysyłek na terenie Polski.

Co zrobić, aby plik zdjęcia wgrał się bez kłopotu?

Obowiązkowym formatem zapisu wczytywanego pliku graficznego do kreatora to JPG w systemie kolorów RGB 24-bit i rozdzielczości każdego z boków nie mniejszej niż 1000 pikseli.

Optymalne są wymiary szerokości i wysokości mieszczące się ramach od 3000 do 6000 pikseli przy wadze plików ok. 3 do 6 MB. Taka rozdzielczość i waga pliku jest optymalna, aby uzyskać bardzo dobrej jakości druk fotoobrazu.

Dlaczego system nie wczytuje mojego zdjęcia?

Pliki zdjęć wczytywanych do systemu powinny mieścić się w ramach jakościowych i wielkościowych. Jeśli plik ze zdjęciem jest mniejszy niż 1000 x 1000 pikseli, to system odrzuci takie zdjęcie ze względu na niską rozdzielczość pokazując odpowiedni komunikat.

Plik ze zdjęciem nie może być też znacznie za duży (np. 10 tys. pikseli), ponieważ system serwerowy nie będzie mógł przetworzyć takiego pliku zdjęcia, pokazując także komunikat o błędzie.

Błędem jest także plik zdjęcia zapisany jest w innej przestrzeni barwnej niż RGB (np. CMYK), co skutkuje zmianami w kolorach oraz gdy plik ze zdjęciem zapisany jest w innym formacie niż JPG (np. PNG czy PDF).

Co zrobić jeśli nadal nie mogę wgrać pliku?

Jeśli nadal występuje problem z wgraniem pliku, proszę o kontakt poprzez wysłanie na e-mail na adres: biuro@fotonaplotnie.pl.

Co mam zrobić, jeśli mój plik zdjęcia jest niskiej jakości, a mimo tego chcę drukować fotoobraz?

Aby zagwarantować Państwu najwyższą jakość, system nie wczyta zdjęcia, jeśli bok zdjęcia ma poniżej 1000 pikseli. Przy rozdzielczości niższej niż 1 megapiksel istnieje duże prawdopodobieństwo, że wydrukowany produkt będzie miał nadruk niskiej jakości, rozmazany, ziarnisty przez co Klient może nie być zadowolony z końcowej jakości.

Jeśli jednak taka sytuacja się zdarzy, że chcecie Państwo wydrukować obraz ze zdjęcia niskiej jakości, należy kontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta na e-mail: biuro@fotonaplotnie.pl i dołączyć plik zdjęcia do wiadomości. Także prosimy określić produkt, podać jego parametry jakim są Państwo zainteresowani oraz kontakt telefoniczny do siebie. Ocenimy przydatność zdjęcia do druku i do 48 godz. otrzymają Państwo od nas informację, czy zdjęcie nadaje się do wydruku.

Czy mogę samodzielnie edytować parametry obrazu podczas zamówienia?

Tak, system fotonaplotnie.pl jest tak przygotowany, aby zamawiający mógł samodzielnie dobierać odpowiadające mu parametry fotoobrazu. Po wybranu rodzaju fotoobrazu jakim Klient jest zainteresowany, system przechodzi do przyjaznego i przejrzystego Kreatora obrazu. W nim po kolei można edytować następujące parametry fotoobrazu:

  • Rodzaj płótna (płótno matowe classic, matowe premium oraz najlepsze satynowe exclusive).
  • Kształt obrazu i wzór kolażu (obraz w poziomie, pionie, kwadracie czy panoramie oraz wzór podziału kolażu zdjęć).
  • Rozmiar obrazu i wczytywanie oraz kadrowanie zdjęć (rozmiary standardowe oraz niestandardowe, wgrywanie zdjęć z plików i ich kadrowanie). 
  • Sposób łączenia zdjęć (w przypadku kolażu zdjęć ustawianie odstępów pomiędzy zdjęciami).
  • Sposób kolorowania linii (do wyboru kolory linii, które oddzielają zdjęcia w kolażu).
  • Rodzaj ramy obrazu (do wyboru grubość blejtramy na którą naciągnięte zostanie płótno obrazu lub jej brak).
  • Kolor ramki przy obrazach w ramie
  • Kolor i grubość passe-partout
  • Sposób zadrukowania boków obrazu (można zadrukować boki obrazu odbiciem lustrzanym tego co jest na froncie).
  • Efekty artystyczne (obraz można poddać cyfrowym efektom artystycznym aby symulowały inne techniki fotograficzne lub malarskie, takie jak: fotografia czarno biała, sepia.
  • Usługi dodatkowe (w przypadku fotoobrazów pojedynczych są dostępne usługi dodatkowe takie jak retusz zdjęcia podstawowy lub zaawansowany).

Czy mogę zamówić obraz o innych wymiarach niż kreator pozwala?

W kreatorze są dostępne wszystkie możliwe opcje. Jeśli jakiegoś rozmiaru nie można uzyskać w kreatorze, to znaczy, że nie ma takiej możliwości.

  • Fotoobrazy na płótnie canvas drukowane na płótnie zamawiane z własnego zdjęcia format dowolny, mieszczący się w zakresie od 30 x 30 cm do 140 x 100 cm (zmiana co 10 cm).
  • Natomiast fotoobrazy w ramach z passe-partout mogą być w rozmiarach od 30 x 30 do 100 x 70 cm.
  • Fotoplakaty od 30 x 30 cm do 200 x 90 cm.

Czy mogę wydrukować obraz ze swojego zdjęcia jako wieloczęściowy np. dyptyk lub tryptyk?

Istnieje możliwość wydrukowania ze swojego zdjęcia obrazów na płótnie składających się z 2, 3 a nawet 5 części. Jest to Fotoobraz na płótnie wieloczęściowy.

Czy zamawiając jednocześnie kilka fotoobrazów, otrzymam rabat?

W przypadku zamówienia jednorazowo więcej niż 1 szt. fotoobrazu, Klient otrzymuje 10 zł rabat za każdą sztukę oprócz pierwszej.

Czy w formularzu zamówienia muszę wypełnić wszystkie dane?

Aby zamówienie zostało prawidłowo przyjęte i zrealizowane, należy wypełnić wszystkie pola. Jedynie numer NIP jest nieobowiązkowy i tym samym jego brak będzie skutkował wystawieniem faktury VAT bez wpisania tego numeru. Należy wpisywać poprawne dane uważnie, gdyż złe wpisanie danych może utrudnić realizację zamówienia i tym samym wydłużyć czas realizacji.

Czy mogę złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?

Aby zamówienie doszło do skutku, Klient musi zaakceptować Regulamin zamówień.

Dlaczego nie mogę wybrać przesyłki przez Pocztą Polską lub inną firmą?

Na chwilę obecną nie przewidujemy wysyłania obrazów Pocztą Polską. Wszystkie zamówienia wysyłamy tylko firmą kurierską DPD.

Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granice Polski?

Tak, w chwili obecnej realizujemy zamówienia, które posiadają adres wysyłki do krajów Unii Europejskiej. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranego kraju i pojawia się w podsumowaniu zamówienia.

Czy mogę odebrać produkt osobiście?

Nie ma możliwości odbioru osobistego. W chwili obecnej wszystkie złożone zamówienia dostracza firma kurierska DPD.

Czy dostanę informację potwierdzającą złożenie zamówienia?

Na podany przez Klienta adres e-mail będą wysłane wiadomości na bieżącą informujące o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana podczas przyjęcia zamówienia, następna gdy otrzymamy płatność, trzecia gdy obraz zostanie wysłany do Klienta wraz z numerem listu przewozowego kuriera.

Chcesz zadać inne pytanie?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez wypełnienie formularza kontaktowego, który znajduje się w dziale Kontakt. Również istnieje możliwość kontaktu poprzez wysłanie do nas wiadomości e-mail na adres biuro@fotonaplotnie.pl, jak również proponujemy kontakt telefoniczny pod numerem tel. 508 646 553, czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-17.00.

W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies - więcej informacji na ten temat znajdziesz w polityce prywatności.