Darmowa wysyłka od 200 zł! Realizacja w 3 dni robocze lub w 1 dzień w usłudze ekspres!

Reklamacje i zwroty

Przesyłka została uszkodzona?

Jeśli otrzymałeś przesyłkę i podejrzewasz, że przesyłka może być uszkodzona, koniecznie poproś o rozpakowanie przesyłki w obecności kuriera.

Jeśli przesyłka okaże się uszkodzona, poproś kuriera (w jego obecności) o sporządzenie dokumentu protokołu szkody lub w dniu otrzymania przesyłki wypełnij elektroniczny protokół szkody pod tym linkiem. Elektroniczy protokół szkody nie może być wykonany w późniejszym czasie, ponieważ nie zostanie uznany jako ważny.

Następnie skontaktuj się z nami wysyłając maila z tą informacją o szkodzie, dołącz zdjęcia uszkodzeń przedmiotu + kartonu paczki oraz obowiązkowo skan/zdjęcie podpisanego protokołu szkody lub jego elektroniczną wersję w PDF na adres: biuro@fotonaplotnie.pl podając w tytule numer zamówienia, a my jak najszybciej wykonamy i wyślemy Twoje zamówienie ponownie.

Uwaga - bardzo ważne! Jeśli uszkodzenie przesyłki i produktów zauważyłeś już po odejściu kuriera i nie posiadasz podpisanego protokołu szkody lub wypełnionego elektronicznie w dniu odbioru paczki, reklamacja uszkodzenia nie zostanie przez nas uznana natychmiastowo. W takim przypadku obowiązuje czas 30 dni na rozpatrzenie reklamacji przez firmę DPD.

Inną opcją jest odmowa przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia. Wtedy paczka zostanie do nas odesłana, a my wyślemy ponownie produkt.

 

Produkt jest inny niż w zamówieniu lub ma wady?

Po rozpakowaniu przesyłki sprawdź czy produkt, który został dostarczony jest zgodny z zamówieniem lub czy odpowiada zamówionym parametrom technicznym.

Jeśli uznasz, że brakuje elementów, coś jest nierówno przycięte, rozmiar jest inny, obraz odwrócony itd., koniecznie skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na adres: biuro@fotonaplotnie.pl. Wykonaj zdjęcia niepoprawnych elementów produktu celem dokonania dokumentacji i możliwości dokonania oceny uznania reklamacji i dołącz je do wiadomości.

Jeśli ekspertyza poprzez analizę fotografii nie będzie możliwa, rozpatrzenie reklamacji będzie wymagało odesłanie produktu do nas na własny koszt. W tym przypadku klient ponosi koszt odesłania kompletnego zamówienia. Produkt nie może być używany oraz posiadać śladów zniszczenia.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, niezwłocznie wyślemy na nasz koszt poprawiony produkt.

W przypadku, gdy nie będzie możliwa realizacja zamówienia lub klient zarząda zwrotu produktu, dokonamy zwrotu pieniędzy przelewem bankowym lub tym kanałem płatności jakim zapłacił klient niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem wadliwego produktu. W tym przypadku to klient ponosi koszt odesłania kompletnego zamówienia.

 

Produkt ma inny odcień/kolor niż na monitorze kupującego

Każdy domowy wyświetlacz graficzny (monitor, ekran smartfona itp.) posiada błędy w odwzorowaniu jasności i barw - wynika to z technologii i konstrukcji urządzeń. Aby kontrolować powtarzalność jakości druku jak i standardu poligraficznego kolorystyki, stosujemy monitorowanie jakości obrazowania urządzeń wg. standardu FOGRA39. Jedynie profesjonalne monitory graficzne posiadają praktycznie 100% możliwość reprodukcji i oceny obrazu zgodnym ze stanem faktycznym po wydruku.

Tym samym reklamacji podlegają jedynie produkty, które zostały w sposób wadliwy wydrukowane, tj. odbiegający od wzorca kolorystycznego FOGRA39. Nie podlegają reklamacji produkty, w których klient uznaniowo stwierdzi, że odcienie, jasność, kolorystyka odbiega od tego, co klienc widzi na swoim monitorze komputera, smartfonie, tablecie.

 

Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz realizacji zamówień. Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce prywatności.
Zamknij